کتابخانه شهید بهشتی تاکستان

کتاب، دروازه اى به سوى جهان گسترده‏ ى دانش و معرفت است.

کتابخانه شهید بهشتی تاکستان

کتاب، دروازه اى به سوى جهان گسترده‏ ى دانش و معرفت است.

کتابخانه شهید بهشتی تاکستان با قدمت بیش از 40 سال، به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان فعالیت می کند. این کتابخانه دارای بخش های مخزن با حدود بیش از 35 هزار جلد کتاب، بخش تخصصی کودک و نوجوان، کتب کمک درسی، کتب مرجع، نشریات، نوسوادان و استان شناسی، سالن مطالعه مجزا برای خانم ها و آقایان آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.
مدارک لازم برای ثبت نام یک ساله:تکمیل فرم عضویت، ارائه کد ملی، ارائه یک قطعه عکس و مبلغ 3500 تومان.
آدرس کتابخانه: تاکستان. فلکه تختی، ابتدای خیابان عاشورا
تلفن تماس:02835222080
آدرس کانال تلگرام: libbeheshti@

مراسم روز دختر

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ

 همزمان با آغاز  دهه کرامت در اولین روز این دهه که مقارن با میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر است جشنی به همین مناسبت در بخش کودک کتابخانه شهید بهشتی ویژه دختران عضو کتابخانه برگزار شد. در این جشن 40  نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر شرکت داشتند ابتدا قرائت قرآن توسط یکی از اعضا انجام شد. در ادامه این جشن فرازهایی از زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) توسط سمیرا طاهرخانی مسئول کتابخانه برای اعضا بیان شد  و مسابقه پرسش و پاسخ برگزار شد. همچنین کتابهای مژده گل و مهمان خراسان نیز برای کودکان معرفی وقسمتهایی از آن توسط شرکت کنندگان جمع خوانی شد. در ادامه برنامه قصه گویی از زندگی حضرت معصومه و امام رضا(ع) توسط فرزانه عمویی کتابدار کودک برای حضار انجام شد.  از دیگر برنامه های انجام شده در این برنامه اجرای نمایش عروسکی  توسط اعضای کودک بود که با استقبال خوب سایر شرکت کنندگان مواجه شد. در ادامه این جشن نیز سرود خوانی توسط شرکت کنندگان انجام شد.

همچنین با توجه به پشت سرگذاشتن روز عفاف و حجاب، از اعضای کودک و نوجوان با حجاب برتر با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

بخش کودک کتابخانه شهید بهشتی در جهت پر کردن اوقات فراغت اعضای کودک و نوجوان در تابستان برنامه های مختلفی را اجرا میکند که راه اندازی بخش اسباب بازی، قصه گویی ، مسابقه نقاشی وکلاسهای آموزش تفکر از جمله این برنامه هاست.

  • کتابخانه شهید بهشتی

نظرات  (۱)

  • همیار رایانه
  • همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....

    وبلاگ عالی  و مطالب آموزنده  و مفید  بود .

    همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل

    شماره تماس  9099071728 

    www.hamyarrayaneh.ir  سایت:

    تلگرام :  https://t.me/HamyarRayaneh

    اینستاگرام :  https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh

    سروش:   https://sapp/hamyarrayaneh

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی