کتابخانه شهید بهشتی تاکستان

کتاب، دروازه اى به سوى جهان گسترده‏ ى دانش و معرفت است.

کتابخانه شهید بهشتی تاکستان

کتاب، دروازه اى به سوى جهان گسترده‏ ى دانش و معرفت است.

کتابخانه شهید بهشتی تاکستان با قدمت بیش از 40 سال، به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان فعالیت می کند. این کتابخانه دارای بخش های مخزن با حدود بیش از 35 هزار جلد کتاب، بخش تخصصی کودک و نوجوان، کتب کمک درسی، کتب مرجع، نشریات، نوسوادان و استان شناسی، سالن مطالعه مجزا برای خانم ها و آقایان آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.
مدارک لازم برای ثبت نام یک ساله:تکمیل فرم عضویت، ارائه کد ملی، ارائه یک قطعه عکس و مبلغ 3500 تومان.
آدرس کتابخانه: تاکستان. فلکه تختی، ابتدای خیابان عاشورا
تلفن تماس:02835222080
آدرس کانال تلگرام: libbeheshti@

کتابداران کتابخانه شهید بهشتی تاکستان با حضور در مدرسه ابتدایی جامی این شهر، به معرفی منابع جشنواره رضوی پرداختند. در این مراسم کتاب‌های "مهمان خراسان" نوشته سعید بیابانکی و" مژده گل" نوشته محمود پوروهاب که ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در این جشنواره هستند توسط سمیرا طاهرخانی مسئول کتابخانه برای دانش آموزان معرفی شد و همچنین دانش اموزان با نحوه شرکت دراین جشنواره آشنا شدن در خلال این برنامه از 4 نفر از دانش آموزان عضو کتابخانه که در مسابقه روزنامه دیواری ویژه دهه فجردر سطح استان برگزیده شده بودند، با اهدای جایزه و لوح تقدیر، تجلیل شد.

همچنین معرفی منابع جشنواره رضوی در بخش کودک کتابخانه انجام شد. در این نشست که توسط فرزانه عمویی کتابدار کودک کتابخانه انجام شد، معرفی کتابها و قصه گویی و شعر خوانی انجام شد.

با آغاز به کار جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کشور کتابخانه شهید بهشتی نیز با معرفی کتابهای این جشنواره و آشنا کردن اقشار و گروههای سنی مختلف جامعه با این جشنواره در صدد برگزار کردن هرچه باشکوهتر این جشنواره است.

  • کتابخانه شهید بهشتی

نظرات  (۲)

با سلام اخترام
طی این چند سال کتاب خانه شهید بهشتی در زمینه های مختلف فعلالیت های خوبی داشته.
جای تقدیر و تشکر دارد. واز خدای منان برای تمامی کارمندان آرزوی سلامتی و موفقیت را خواستاریم. 
پاسخ:
با تشکر از شما همکار محترم و آرزوی موفقیت برای شما
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی